Etten-Leur tot Dochamps

25 april 2017 - Dochamps, België

Na de boodschappen en t in orde brengen van de camper gaan we eindelijk om 12.30 uur op pad. Eerst nog wat drukwerk afleveren, zaken gaan voor! We gaan nog even langs de campinggroothandel voor een nieuwe gasfles. Dan kunnen we echt op pad! Via Antwerpen en Luik rijden we de Ardennen in. Eigenlijk op weg naar Luxemburg. Als we Barrac de fraitteur naderen, besluiten we te stoppen in Dochamps. Camping Petit Suisses heeft herinneringen aan vakanties met onze jongens. We stoppen daar. Prachtige plaats voor de camper. Na even rozig geworden in de camper, gaan we een stukje lopen. We wandelen door Dochamps langs bar/restaurant Le Mirroir. Daar gingen onze jongens vroeger poolen. Het is niet open. Vandaar dat we een hapje eten in de bar van de camping. Een perfecte kipsate! We drinken gezellig nog wat aan de bar met onze buren op de camping. Een stel uit Zoutelande. Leuk om elkaars camperervaringen uit te wisselen. De buurman is bijvoorbeeld de buurvrouw weleens vergeten bij een benzinepomp...nou Hen zou dat NOOIT proberen! Nog even een afzakkertje in de camper en dan lekker slapen!

1. Wil van de Riet:
    26 april 2017
    Het is inderdaad niet te hopen dat Hennie jou vergeet hebben wij geen mooie blig's meer. Heel veel plezier liefde en mooi weer
  2. Wil van de Riet:
    26 april 2017
    Het is inderdaad te hopen dat Hennie jou niet vergeet, anders hebben wij geen leuke blog's meer. Hele fijne reis met liefde plezier mooi weer en voor ons mooie verhalen!
  3. Diana:
    26 april 2017
    Oh leuk Es, om jullie zo te volgen! Dat zou Hennie inderdaad nooit proberen om jou bij de benzinepomp te vergeten. Met een aprilheks ben je dan nog niet jarig! En als hij je zou willen vergeten, dan op een wijnboerderij ;)
  4. Frans en Mia Robben:
    Hallo lievers❗️
    Heel veel fijne en veilige km'tjes.
    Geniet van jullie geweldige avontuur❗️
    Liefs van ons❗️